REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
ŚLĄSKIE CENTRUM OZONOTERAPII SP. Z O.O.

§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez ŚLĄSKIE CENTRUM OZONOTERAPII SP. Z O.O. (dalej „Centrum”), za pośrednictwem serwisu dostępnego pod adresem https://centrumozonoterapii.pl (dalej „Serwis”).
  2. Usługodawcą i administratorem danych osobowych jest ŚLĄSKIE CENTRUM OZONOTERAPII SP. Z O.O., z siedzibą przy ul. Szara 5/—, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5472247302, KRS: 0001121007 (dalej „Administrator”).
  3. Korzystanie z Serwisu oraz z usług oferowanych przez Centrum oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

§ 2. Zakres usług

  1. Centrum świadczy usługi konsultacji medycznych online oraz teleporad z zakresu ozonoterapii (dalej „Usługi”).
  2. Warunkiem skorzystania z Usługi jest: a) Przeprowadzenie przez pacjenta określonych badań laboratoryjnych, zgodnie z wymogami zawartymi w Serwisie. b) Przesłanie wyników badań na adres email katowice@centrumozonoterapii.pl. c) Uiszczenie opłaty za teleporadę zgodnie z cennikiem dostępnym w Serwisie.
  3. Usługi są świadczone drogą elektroniczną, z wykorzystaniem systemu telemedycznego, a pacjenci mogą kontaktować się telefonicznie pod numerem 793 077 706 w celu potwierdzenia terminu.

§ 3. Zasady korzystania z Serwisu

  1. Serwis dostępny jest dla wszystkich użytkowników, jednak korzystanie z niektórych funkcji, takich jak umawianie teleporad, wymaga opłaty.
  2. Użytkownik jest zobowiązany do podania prawdziwych danych osobowych, niezbędnych do realizacji Usługi.
  3. Zabronione jest dostarczanie przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym.

§ 4. Płatności

  1. Usługi teleporad są odpłatne. Koszt teleporady wynosi: a) 250 zł brutto – dla pacjentów bez schorzeń przewlekłych. b) 350 zł brutto – dla pacjentów z chorobami przewlekłymi.
  2. Płatności są realizowane za pomocą systemu płatności natychmiastowych TPAY.
  3. Potwierdzenie płatności zostaje przesłane na adres email podany przez pacjenta.

§ 5. Odstąpienie od umowy

  1. Pacjent ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, chyba że: a) Usługa została w pełni wykonana za wyraźną zgodą pacjenta.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, pacjent powinien wysłać oświadczenie na adres email biuro@centrumozonoterapii.pl.

§ 6. Ochrona danych osobowych

  1. Administrator przetwarza dane osobowe zgodnie z przepisami prawa, w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO).
  2. Pacjent ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, żądania ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania.

§ 7. Reklamacje

  1. Pacjent ma prawo do składania reklamacji związanych z funkcjonowaniem Serwisu oraz świadczonymi Usługami.
  2. Reklamacje należy składać na adres email: biuro@centrumozonoterapii.pl.
  3. Reklamacje są rozpatrywane w terminie 2 dni roboczych od dnia ich otrzymania przez Administratora.
  4. Pacjent zostanie poinformowany o decyzji dotyczącej reklamacji drogą elektroniczną na adres email podany w zgłoszeniu reklamacyjnym.

§ 8. Postanowienia końcowe

  1. Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie.
  2. Wszelkie zmiany będą publikowane na stronie Serwisu i wchodzą w życie w momencie ich opublikowania.

 

Scroll to Top